piatok 6. marca 2015

Vichy - Normaderm Teint Make up (recenzia)


Ahojte, kedže pred časom som sa prihlásila na testovanie make up-u od Vichy a ako zázrakom ma vybrali a zaslali mi produkt na vyskúšanie, nedalo mi to a okrem toho, že som ho testovala pre Vichy, rozhodla som sa zároveň jednou ranou zabiť dve muchy a napísať recenziu aj pre Vás. A tak Vám po recenzii na make up od Rimmel TU, prinášam zhodnotenie a môj názor na ďalší make up-ový produkt. 
Dnes sa teda spolu pozrieme na make up Vichy - Normaderm Teint, určený pre ženy vo veku 20 až 30 rokov s mastnou pleťou s nedokonalosťami. Make up by mal jednak zjednocovať a zmatňovať pleť a zároveň aj zakrývať nedokonalosti. Podľa opisu sa zdá, že tento make up je presne to, čo práve moja pleť potrebuje, vyhovujem všetkým kritériám, tak poďme teda zistiť, či aj spĺňa to čo sľubuje...

Popis make up-u:
Na stránke Vichy sa dočítate o make up-e Normaderm Teint tieto informácie: 
„Make up Normaderm Teint zjednocuje a zmatňuje pleť. Jeho textúra rešpektuje mastnú pleť s nedokonalosťami, prekrýva bez upchávania pórov a dáva pocit ľahkosti a istoty počas 8 hodín. 
Exkluzívna formula kombinuje 2 účinky:
1. Anti-nánosový účinok – zaisťuje jednotné rozprestretie make up-u, make up sa ľahko nanáša bez toho, aby sa nazhromaždil.
2. Vysoká odolnosť – podiel prchavých látok pôsobí na odparenie olejovitej textúry. Týmto tak make-up zaisťuje trvanlivosť a matný, zamatový vzhľad.
Formula je obohatená Zincadonom A, čistiacou aktívnou látkou, viditeľne zmierňuje nedokonalosti pleti bez efektu zhrubnutia pleti a pôsobí priamo na jej zdravie. Vzhľad pleti zostáva matný, je dokonale zjednotený, svieži a prirodzený počas celého dňa. Hypoalergénna formula je obohatená o termálnu vodu z Vichy a testovaná na citlivej pleti. Obsahuje SPF 20, je nekomedogénny a nevysušujúci.“ Zdroj


Cena, dostupnosť a obal:
Make up Vichy Normaderm môžete nájsť najmä v lekárňach, ale aj na internete. Na stránke Vichy (TU) si môžete nájsť podľa mesta najbližšiu lekáreň, kde ho zoženiete. Make up je dostupný v štyroch odtieňoch: Opal (15), Nude (25), Sand (35) a Gold (45). Kedže ide o nedrogérkový make up, jeho cena sa pohybuje okolo 16-20 , podľa toho kde ho kupujete. 
Čo sa týka obalu, má klasický, tubový, make up-ový obal, ktorého objem je 30 ml. Výhodou obalu však je jeho aplikátor. Na rozdiel od klasických tubových make up-ov, má aj násadku s dosť malou dierkou a tak si možete oveľa jednoduchšie regulovať množstvo make up-u, ktoré práve potrebujete.


Môj názor:
No dosť bolo opisovania, poďme sa pozrieť konečne na to, ako obstál samotný make up Vichy u mňa. V prvom rade a čo je najpodstatnejšie, Vichy Normaderm sa mi bohužiaľ absolútne netrafil do odtieňa pokožky. Ako som písala už v recenzii na Rimmel make-up, moja pleť je v tomto období a po tom upršanom lete hrozne biela a preto potrebujem veľmi svetlý odtieň make up-u. Na skúšku som však dostala odtieň Nude (25) a aj keď má ísť o prirodzený a druhý najsvetlejší odtieň, ja by som z tohto radu momentálne potrebovala ten najsvetlejší (Opal – 15). Keby som mala ten, určite by som sa mohla viac rozpísať a bola by som spokojnejšia. Takto make up musím bohužiaľ odložiť na letné dni a dúfať, že tento rok nám leto dopraje viac slnka.


No tak či tak, keď už som sa na to dala, testovala som make up aj napriek tomu. Povedala by som, že tón make up-u je skôr vhodný pre pleť s oranžovým podtónom a na tmavšiu pleť. Ako si môžete všimnúť na fotkách, aj keď sa jedná o druhý najsvetlejší odtieň, stále je dosť tmavý. Po dôkladnom rozotretí a zapracovaní sa však celkom stratí a ani ten tmavší odtieň nie je až taký viditeľný.


Normaderm Teint má dosť tekutú textúru, možno práve tým, že je obohatený o termálnu vodu Vichy. Pleť je po nanesení make up-u zjednotená, krytie je síce slabšie, ale na druhej strane, kedže je make up tekutý, naozaj je na pleti veľmi ľahký a prirodzený. Vďaka tomu zároveň ani neupcháva póry, presne tak ako to sľubuje.

Popis make up-u hovorí, že pleť ostane matná, jemná a zjednotená. Po testovaní môžem povedať, že tento make up je skutočne vyhovujúci pre mastnejšiu pleť. Momentálne mám problém s T-zónou a po použití Normadermu sa mi pleť naozaj neleskla, nemastnila a čo je najdôležitejšie, zároveň ju ani nevysušoval. Takže v tomto ohľade naozaj splnil to čo sľúbil. Spomínaná 8 hodinová výdrž je približne reálna (konečne make up, ktorý nesľubuje 24 alebo aj viac hodinovú, nereálnu výdrž).


Podľa opisu, make up Normaderm má mať aj priaznivé a zmierňujúce účinky na nedokonalosti pleti. Toto žiaľ u mňa neplatilo, pretože pokožku mám rovnako problémovú ako som aj mala. Samozrejme, že som nečakala, že používaním make up-u sa mi problémy vytratia, ale zároveň, nemôžem ani tvrdiť, že by sa stav pleti zlepšil. A aby som nezabudla, musím spomenúť jeho vôňu, ktorá ma očarila hneď pri prvom nanesení. Pleť vonia dokonca aj po pár hodinách od nanesenia, čo je veľmi príjemné.

Prikladám aj fotky pleti, ale nezľaknite sa. Naschvál som vybrala fotky môjho problémového čela, aby ste si vedeli predstaviť, s čím teraz bojujem a ako make up kryje tieto problémové miesta. Ako vidíte, po zapracovaní make up-u, s použitím korektoru a púdru je výsledok celkom fajn.


Zhrnutie a verdikt:
Plusy/mínusy
+ zmatnenie/nemastenie pleti
+ nevysušovanie pleti
+ priaznivé pôsobenie na štruktúru pleti/zjemnenie pleti
+ neupchávanie pórov
+ príjemná vôňa
+ aplikátor

- slabšie krytie
- príliš tmavý odtieň

+/- aj keď sľubuje zmiernenie nedokonalostí, nezmierňuje ich


Môj verdikt za jeho plusy a mínusy: sú 4 hviezdičky, kvôli tomu, že mi nesadol odtieň a make up má slabšie krytie. Ak mám byť úprimná, pri mojom stave pleti by som si ho nekúpila, pretože momentálne potrebujem make up s lepším krytím, ale v prípade, že by mi sadol odtieň a nemala by som až takú problematickú pleť, dala by som mu práve tieto 4 hviezdičky. 

V závere by som zhodnotila a zhrnula, že make up od Vichy Normaderm Teint je make up, ktorý by som doporučila pre mastnejšiu pleť, pretože je zameraný najmä na zmatnenie pleti a zmiernenie jej olejnatosti. Plusom make up-u je aj to, že hoci je zmatňujúci, pleť nevysušuje, pôsobí ľahko a príjemne vonia. Odtieň Nude (25) by som však doporučila pre tmavšie typy s oranžovým/žltým podtónom pleti. Pre mňa osobne je odtieň príliš tmavý a pri mojej problematickej pleti mi nevyhovuje ani jeho slabšie krytie. Preto by som ho odporučila najmä pre tie z Vás, ktoré netrpia príliš problematickou pleťou a hľadajú ľahučký make up, bez pocitu masky. Teším sa na Vaše reakcie a pripomienky.

Želám krásny víkend a ak budete mať chuť podporte nás v hlasovaní Bloger roka 2014 TU. Ďakujeme! :)
Máte skúsenosti s make up-mi od Vichy? Aký make up používate na mastnejšiu pleť? 
Zaujal Vás make up Normaderm Teint?



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujeme krásne za Vaše komentáre ♥♥♥