utorok 4. februára 2014

Testovanie leskov - (vol. 1) -


Ahojte milé baby! Dlho som rozmýšľala, aký článok si pre Vás pripravím a keďže som práve doma a mám tu celý arzenál leskov na pery, pár najlepších som povyberala a rozhodla som sa na ich porovnanie napísať malú recenziuZatiaľ som vybrala štyri, ktoré mi padli do oka, ale urobím z toho takú malú sériu o leskoch, tak sa môžete tešiť... :)

Lesky, lesky, lesky - ich hlavnou úlohou by malo byť, aby sme mali pekné, žiarivé, oslnivé pery a pritom aj ako-tak hydratované. V podstate sú kompromisom medzi balzamom na pery a rúžom. Keďže ja osobne rúže v láske nemám, lesky na pery sú pre mňa ideálnou voľbou. Čo vás však pri niektorých leskoch môže sklamať je ich malá trvácnosť, nepríjemné roztekanie a lepkavosť. Práve preto by som vám chcela popísať moje dojmy z niektorých značiek produktov, ktoré nám lesky ponúkajú...Takže ideme na to! 

RIMMEL:

Prvým leskom je lesk, ktorý momentálne používam najčastejšie a je mojím najobľúbenejším. Je to lesk od Rimmel, Vinyl Stars Mirror shine, odtieň 193 – „Lick Your Lips“. Patrí medzi moje TOP, pretože vôbec nelepí a na perách je ľahučký. Okrem toho jeho nanášanie je oproti iným, lepkavým leskom oveľa jednoduchšie, pretože sa krásne po perách „šmýka“. Na druhej strane sa ale nemusíte báť, že si ho nanesiete okolo celých úst, lebo sa vôbec nerozteká. :) Farba aj podľa názvu je krásne žiarivá, dlhotrvajúca a jeho lesk je naozaj leskom v pravom slova zmysle. Ako väčšina leskov má aj príjemnú vôňu, ktorú by som priradila k nejakým ovocným cukríkom. Takže môj verdikt k tomuto lesku: ODPORÚČAM!

L'Oreal Paris:

Druhým „pánom na holenie“ je lesk od  L'Oreal Paris, odtieň 507 – „Pure Fuschia“. Na prvý dojem na mňa tento lesk nezapôsobil dobre, hlavne pre jeho, „akože revolučný“, aplikátor...Na spodnú peru sa nanášal parádne, ale s hornou perou to už bolo pre mňa zložitejšie (možno ide len o moju nešikovnosť) :D Druhý dojem však okamžite vylepšila vôňa (ruží), ktorá ma ovanula hneď ako som ho naniesla a vydržala po celý čas, čo som ho mala na perách. Okrem toho je rovnako ľahučký a prijemný ako lesk od Rimmel, nelepí a má krásne maličké trblietky, ktoré sa odrážajú hlavne na svetle. V prípade, že máte šikovnejšie ruky, môžem teda len a len ODPORÚČAŤ!

AVON:

Lesk od Avonu bol tretím, ktorý mi padol do oka a rozhodla som sa ho recenzovať.  Ide o lesk radu Glazewear, farba „Range Of Rose“. Musím povedať, že hneď pri nanášaní som cítila rozdiel oproti ostatným leskom, pretože je dosť lepkavý a na perách ťažký. Dokonca po nanesení som mala pocit, že ho mám všade, nie len na ústach, keďže má roztekavú konzistenciu. Na druhej strane jeho pozitívami sú čokoládová vôňa a dokonca aj sladkastá chuť! Okrem toho som mala pocit zväčšenia pier a musím povedať, že má aj pekné metalické odlesky. Na perách vydrží dlho, z čoho upodozrievam práve tú jeho lepkavosť a ťažkosť. :) Takže ani neohúril, ani moc nesklamal...Sama sebe by som ho už NEODPORUČILA, ale sto ľudí, sto chutí :)

NYC:

Posledným leskom je lesk od NYC, Shiny Lips In Fruity Flavor, odtieň 539 - „Soho Sweetpea“.  V prvom rade ma sklamalo zastarané nanášanie...Odjakživa som neznášala lesky, ktoré musím vytláčať a neviem koľko toho vyjde von. Možno to chce prax, ale mne to proste vadí...Takisto čo sa týka nanášania, mala som lesk, dobre že nie, až za ušami. Ako pozitívum beriem, že je dosť ľahký a „šmykľavý“, čiže žiadne lepkavé pery a pocit, že máte na perách lepiacu pásku. :) Vyzdvihla by som aj maličké trblietky, ktoré sa mi veľmi páčia a naozaj perám dodávajú pekný lesk. Vôňou však neohúril, pretože žiadnu „fruity flavor“ som necítila...Takže môj záver je, že z tých lacnejších variánt  leskov by som ho ODPORUČILA...

Dúfam, že som vám touto malou recenziou trošku obohatila deň a ako som spomínala na začiatku, chystám sa urobiť aj ďalší diel, tak budem len rada, ak mi dáte vedieť, či sa vám recenzia páčila. :) Na záver pridávam ešte porovnanie fotiek leskov:


Máte skúsenosti s niektorým z týchto leskov? Ktorý lesk máte najradšej? Používate častejšie lesky alebo rúže? Dajte určite vedieť ako ste na tom a ktorý vás najviac oslovil. :)



3 komentáre:

  1. Odpovede
    1. mne sa tiež veľmi páči a aj iné od nich sú pekne žiarivé, tak ako píšem, možem len odporučiť :))

      Odstrániť
  2. skúšala som akurát NYC a celkom sa mi páčil. V poslednej dobe ale lesky velmi nemusim ...

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujeme krásne za Vaše komentáre ♥♥♥