nedeľa 23. februára 2014

Testovanie leskov - (vol. 2) -


Čaute baby! Dnes tu máme konečne sľúbené pokračovanie veľkého testovania leskov na pery - prvý diel nájdete TUAko som už spomínala, lesky síce používam, ale aby som sa priznala, nie moc často, skôr len na dokončenie make-upu, lebo v priebehu dňa sa mi už veľmi nechce. Robím to tak najmä preto, že po nanesení make-upu mi pery totálne vyschnú, lesk mi ich teda pekne hydratuje a som spokojná. No ale poďme už k testovaniu. Dnes som si pre vás pripravila 4 lesky, ktoré som odskúšala a chcela by som sa s vami podeliť o svoje dojmy z nich...

ESSENCE

Ako prvý som sa rozhodla podrobiť skúške lesk od ESSENCE XXXL shine, odtieň "Bubble babe". Na obale sa výrobcovia zmieňujú, že lesk má byť non-sticky (nelepkavý) a samozrejme podľa názvu úžasne žiarivý. Môžem potvrdiť, že lesk je na perách ľahký, moc nelepí a vonia ako cukríky, za čo má u mňa plus. Mínusom pre mňa je aplikátor, ktorý sa mi zdá moc dlhý a nepraktický. K farbe môžem povedať len to, že je takmer priesvitná a ani tá žiarivosť nie je taká, ako to názov lesku sľubuje. Síce obsahuje maličké trblietky, ale skôr by som tento lesk používala ako hydratáciu, prípadne, aj na rúž pre zväčšenie objemu pier. Môj verdikt je, že ma ani nesklamal, ale ani neohúril, takže ODPORÚČAM, ale s malými výhradami. 
Essence získava 3 z 5 hviezdičiek

GABRIELLA SALVETE

Druhý lesk, ktorý som vybrala je lesk od GABRIELLA SALVETE, Diamond Lipgloss (07)Musím povedať, že s touto značkou mám len pozitívne skúsenosti, preto ma tento lesk na pery veľmi sklamalPrvé a najväčšie negatívum je jeho konzistencia, ktorá je až príliš roztekavá a preto sa nedá ani poriadne naniesť na pery, bez toho, aby ste mali pocit, že lesk máte, nie na ústach, ale v ústachAj na fotke vidno ako sa doslova „napchá“ do stredu pier a tam aj ostane! No čo vám viac povedať? Po tomto sklamaní som nemala chuť hľadať ani pozitíva, snáď len to, že vonia ako čokoláda a aplikátor je celkom fajn. Takže môj verdikt k lesku je - určite NEODPORÚČAM.
Gabriella Salvete má za sklamanie odo mňa len 1 hviezdičku

MAYBELLINE

Ďalší testovací objekt, ktorý sa mi dostal pod ruky na skúšanie je lesk od MAYBELLINE, "Silver Rose" (710)Na tento lesk nemôžem povedať zlého slova, je príjemný, nerozteká sa, nelepí sa...no proste kvalitka :) Jediné, čo ma prekvapilo je, že nemá, ako jeden z mála leskov, vôňu a spôsob aplikovania mi celkom nevyhovuje. Spočíva v tom, že krútite spodnou časťou a čakáte, koľko lesku vám „vypadne“, čo je pre mňa veľká nevýhodaNa druhej strane aplikátor ako taký je vyriešený veľmi dobre, pretože je tvrdý a pekne nanesie lesk na pery. Farba lesku ma tiež trošku prekvapila, pretože podľa výzoru by som ju pripísala k odtieňu hnedej a na ústach vyzerá do ružova a je nevýraznáNo napriek tomu lesk u mňa patrí do kategórie ODPORÚČAM.
Kvôli malým výhradám, dávam 4 hviezdičky z 5

BAOLISHI

Posledný testovaný lesk je takou čerešničkou na torte...Ide o lesk značky BAOLISHI, Water Shine (30)Táto značka bola pre mňa dosť neznáma, tak som sa rozhodla si ju trošku „pogoogliť“ a zistila som nie moc príjemné informácie. Produkty tejto značky sú Európskou úniou zakázané a nezodpovedajúce normám, pretože obsahujú nebezpečné látky! Keď som si to prečítala, váhala som, či tento lesk zaradiť do mojej recenzie, ale nakoniec som si povedala, že prečo nie. Chvíľku na ústach mi hádam tak neuškodí a vás aspoň varujem. Takže moje dojmy (z chvíľkového nanesenia) - lesk má veľmi výraznú vôňu jahôd, nanášanie podobné ako u lesku Essence, takže aplikátor nepraktický, farba je tiež dosť výrazná, skoro ako rúž...Lesk je ťažký, nie je síce moc lepkavý, ale nie je moc príjemný. Na perách sa vôbec nerozmazáva a vyzerá, že má veľmi dlhú trvanlivosť (no ktovie, čo to do neho namixovali :D) Tak teda dopadlo moje „chvíľkové“ toxické testovanie a aj keby neobsahoval žiadne nebezpečné látky, tak by som vám ho NEODPORUČILA!
Za nebezpečné látky u mňa klesol na 0 hviezdičiek!


Dúfam baby, že som vám aspoň ako-tak poradila, aj keď viem, že možno máte práve s týmito značkami iné skúsenosti. Preto budem rada, ak mi ich dáte vedieť alebo mi odporučíte nejaký fajnový lesk, čo používate vy. Želám vám všetkým pekný začiatok týždňa.

Na záver, ako v minulom diely, malé porovnanie: 


Aký máte najobľúbenejší lesk? Čo hovoríte na nebezpečné kozmetické prípravky? Kúpili by ste si niektorý z týchto leskov? A ktorý by ste určite nechceli? 
Som na vaše názory veľmi zvedavá! :)


2 komentáre:

  1. O znacke Baolishi som este ani nepocula. Leskov na pery mam hrozne malo, preferujem skor ruze alebo len balzamy na pery. Pekna recenzia a ten lesk od Maybelline sa mi celkom paci :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem moc za pochvalu :) dosť vás je, čo máte radšej rúže, tak aj rozmýšľam, že skúsim aj ja vymeniť lesky a časom možno spravím recenziu aj na ne :)) P.S. ten od Maybelline odporúčam, ako som spomínala :) *D*

      Odstrániť

Ďakujeme krásne za Vaše komentáre ♥♥♥